Translate

duminică, 15 decembrie 2013

Efectele extraordinare ale muzicii lui Lioss Aktavio- experienta personala

O duminica frumoasa, prieteni! As vrea sa va impartasesc un experiment pe care l-am realizat la indemnul unei prietene dragi, Ilza. Asa cum si eu am aici o maestra pe care o consider perfecta pentru ca este in legatura directa cu Dumnezeu si este EXACT ce am nevoie, asa si Ilze are un maestru deosebit, medium, clarvazator, dar in schimb acesta compune si o muzica extraordinara. Am spus mai demult ca voi aborda si subiectul muzicii vindecatoare, vroiam sa fac liste cu cele mai puternice, dar totusi ce am trait acum trebuia sa va spun si voua. Lioss Aktavio, caci asa se numeste maestrul din Latvia, compune o muzica divina cu efecte imediate. Este indicat sa nu asculti prea mult odata, avand o forta atat de mare si scotand straturi de negativitatate la suprafata pentru a putea fi purificate. Ilza mi-a daruit 4 melodii intregi pentru a le asculta 5 zile si apoi sa vad daca ma simt schimbata in vreun fel. In prima seara am ascultat mai mult decat imi programasem, dar am avut o surpriza extraordinara. Ramasesem in urma cu un proiect si trebuia sa il termin in seara respectiva, dar nu ma credeam in stare, caci eram foarte obosita. Am ascultat melodiile pe rand si nici nu mi-am dat seama ca aveam deja mai multa forta. Din primul moment le-am simtit vibratia inalta ca o mangaiere in interiorul sufletului, facadu-si treaba. S-a dovedit ca am reusit sa stau pana la 5 dimineata si sa scriu in continuu, fara pauza si fara un strop macar de oboseala. Am mai avut experiente (datorita transformarilor) in care aveam energie, dar aceasta se termina la un moment dat. Dar in acea seara nu am cascat macar o data, nu am avut macar un gand sa ma bag in pat 5 minute. Am lucrat in continuu, si culmea, cu o minte clara cum nu mai avusesem de luni intregi. Apoi, dupa 5 trebuia sa imi fac bagajul si sa iau trenul spre Constanta. M-am gandit ca voi dormi pe tren, (era o perioada in care eram extrem de obosita si am crezut ca prin muzica Dumnezeu mi-a daruit energia necesara sa termin proiectul si atat), dar pe drum, iar, aveam atata energie incat am citit in continuu, fara sa atipesc un minut. Iar eu tot timpul adorm pe tren. "Problema" nu este totusi energia incredibil de mare, ci ce a urmat si dupa. Cartea pe care o aveam era cu si despre Dumnezeu. Fiecare rand pe care il citeam reusea sa patrunda atat de adanc in mine incat eram atat de fericita, dar imi dadeau lacrimile de prea mult. Era un dor de Dumnezeu atat de adanc, atat de melancolic si trist, dar atat de implinit, atingand profunzimi pe care nu le-am mai trait pana atunci. Aceasta stare nu poate fi explicata, trebuie traita ca sa poata fi inteleasa. Era acea nevoie de Dumnezeu care umplea toate nevoile si dorintele, atat de adanca, atat de frumoasa, dureroasa si minunata in acelasi timp. Toate sentimentele isi pierdeau intelesul, totul se transforma intr-unul singur, o iubire fara sfarsit care izbucnea din mine fiind prea imensa pentru un corp atat de mic. Imi stapaneam cu greu lacrimile care ieseau din mine din sentimentul de prea mult. O stare de amintire, de un inceput originar. As putea incerca inca un milion de explicatii pentru acest sentiment atat de patrunzator ce nu l-am trait nici la slujbe sau in meditatii, depasind orice nivel de intelegere al mintii. Trebuie sa va spun doar, ca dupa ce am ajuns acasa, (aveam de pregatit o petrecere surpriza petru mama mea), am reusit sa fac curat (covoare, mop, mobila-in toata casa- se pare ca parintii imi erau "in curatenie") sa pregatesc mancare si dulciuri, sa fac si piata cu cele necesare pentru mancare. Am terminat cu 10 minute dupa ce au ajuns primii invitati, care oricum erau de-ai casei. Eu nu imi inchipuiam ca se pot rezolva atat de multe in 5 ore, plina de voiosie, forta si o bucurie sfanta parca. Iar asta a fost numai in prima zi de ascultat muzica :). Intotdeauna inceputul are cele mai puternice si diferite aspecte. In urmatoarele zile, pentru ca nu am fost copil cuminte si am scultat mai mult decat mi se indicase, am trezit si stratul luptatoarei din mine ce cu greu putea face fata linistita evenimentelor ce au loc in Romania. Poate ati observat ca eram putin mai razboinica in ultimile zile, dar mi-am revenit:) De aceea este bine sa ascultam ce ne spun fiintele mai mari decat noi. Ideea e ca aceasta muzica e atat de minunata, atat de puternica, am experienta de ani de zile cu muzica vindecatoare, dar ca aceasta nu am mai intalnit niciodata. Ca sonoritate poate sa nu va para foarte diferita de celelalte melodii vindecatoare sau de relaxare, desi are un sunet mult mai cristalin. Totusi, totul se petrece subtil. In cateva zile de ascultare se petrec in interiorul nostru schimbari totale. Scopul meu nu este sa fac reclama, ci sa va impartasesc o metoda de inaltare a vibratiilor, un ajutor incredibil de puternic ce actioneaza profund si are efecte imediate. Cum imi doresc sa postam aici experiente proprii in legatura cu diferite cai si modalitati de ajutor in ascensiunea noatra spirituala, asa si eu am facut acest prim pas in a va spune despre efectele colosale ale muzicii lui Lioss Aktavio. Acesta este site-ul. Mai multe detalii despre actiunea muzicii veti gasi pe site, eu v-am spus doar efectele acesteia asupra mea. http://www.relaxmusic.eu/en Daca tot vin sarbatorile si eu am schimbat modul de petrecere al lor- si cumpararea cadourilor va fi altfel. In loc sa cumpar jucarii pentru copii si lucruri ce oricum vor sta aruncate pe un raft, prefer sa cumpar lucruri ce fac bine cu adevarat oamenilor. Cristale (exista atatea magazine acum), orgoni, muzica. Totul pentru ajutarea omului sa paseasca mai usor in alte dimensiuni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu